*HUGS* TOTAL! give BLUHEPPO more *HUGS*
Get hugs of your own

Friday, April 07, 2006

ungu-tercipta untukku

UNGU - Tercipta Untukku
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku Ku
ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu


laguni kawan haku send kat aku

2 Comments:

At Saturday, April 08, 2006 6:53:00 PM, Anonymous Anonymous said...

oit...mcm penah ku kenali lagu nie...sapa yang send kat ko ek? hehehehe...

best kan lagu tue?

 
At Tuesday, June 16, 2009 8:27:00 PM, Anonymous Anonymous said...

one of my favorite song..

~manusia biasa~

 

Post a Comment

<< Home